حسینحسین، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

حسین کوچولوی ناز گل گلی

سلام سلامممممممم

1392/4/28 1:16
نویسنده : مامان سعیده
626 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام پسرم بالاخره بعد از کلی غیبت طولانی اومدیم وهنوز تو پسر خوب نشدییییییییی

عیب نداره بذار من پیر شم

ببخشید وبتو دیر اپ کردم دسته گلت بوددددددددددددددد دیگه بین خودمون باشه فهلا

ماه پیش رفتیم النگدره کلی عکس ناناز ازت گرفتیم

قربون پسر خودم

جدیدا هر جا میریم میگی لباساتو در بیار شب بخوابیم .واسه همین اخر مهمونیا همش درگیریم نمیذاری صدا به صدا برسه

بریم عسک بازی .به قول خودت عسک

قربونت برممممم من که همش دنبال شیطونی هستی

جیگرتو

این گلا رو واسه من چیدی عزیزمممممممممممممممم

خیلی با عکاس همکاری کردی

غر نزن

ای جونم دل عکاسو برده بودی تو

داشتی میوفتادی ههههههههه

اینم عکسی که واسه پرده بیشترین رای رو اورددددددد عزیزمم

فدای اون ژستت برمممممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نازگل
29 بهمن 91 11:16
سلاممممممممممممممممممممممممممم مامانش عکسای توی جنگل این پسر خوشتیپتو کامل بزار
عطیه
19 اسفند 91 13:11
آخ ک چقدر این پسر نازه خوش ب حال مامان سعیده و بابا سعیدش
راحــــله
18 فروردین 92 1:31
خدا حفظش كنه
ارشیدا
30 مرداد 92 21:06
قربونت برم عزیزم انشاالله دوباره با هم بریم جنگل بای بای دخترخالت