حسینحسین، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

حسین کوچولوی ناز گل گلی

خیلی خرابکاری اهههههههههههههههه

1390/8/1 14:54
نویسنده : مامان سعیده
360 بازدید
اشتراک گذاری

خیر سرم کارامو انجام دادم گفتم روزه دارم یکم استراحت کنم.

 

بهت یه لواشک دادم و رفتی تو حیاط .منم گفتم حتما مشغولی .در باز شد اومدی تو خونه من ندیدمت .بازم خوابیدم اما اومدی رو سرم گفتم من نکردم؟؟؟؟؟

بله خودم فهمیدم تموم لباسا .فرشام همه لواشکیه

چند تا عکس ازت میذارم نگی من دوروغ میگم خخخخ

ای ای ای ای

پس چرا بر عکسی هاااان

اه حالم بد شد

 

 

زبانم قاصر به خدا چی بگم

اون چیهههههههههههههههههههه

قربونت برم

قربون دست کثیفت برم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه جون
1 آبان 90 18:56
سلام اپممممممممممممممممم اپمممممممممممممممم خوشحالم میکنیین اگه بیایین ممنونم
هیــــــــــــلا
2 آبان 90 17:25
قربونت برم که هروقت دلم میگیره میام وبت کلی شارژمیشم