حسینحسین، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

حسین کوچولوی ناز گل گلی

پسر گل گلی من

1390/8/23 11:45
نویسنده : مامان سعیده
245 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامانی خیلی وقته به وبت سر نزدم اخه اینقدر اذیت میکنی که قت نمیذاری واسه منپسرم الان مشغول دیدن کارتونی

این چند وقته چون هوا سر شده همش تو خونه ایم وجایی نمیریم چون تو عسلی سرما میخوری

عکس هم زیاد ازت ندارم چون معمولا تو خونه ایم

راستی وقتی کوچیک بودی از این ادما زیاد میترسیدی قربونت برم

نی نی علی

هاپو

اصغر دو کله ..که خودم شاخته بودمش

قربونت برمممممم عشق من

 

قربونت برم خجالتی من

فداتتتت

 

اینجا هم اصرار داشتی از پات عکس بندازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان تيارا
23 آبان 90 12:36
سلام .ماشاءاله به اين پس گل گلي .راستش من خيلي وقتها به وب حسين جون سر ميزنم .اگه اشكال نداره روي وب دخترم لينككتون كنم ؟
آناهیتااااااااا
23 آبان 90 15:50
وای من اشتباه کردم جای نظرامو اشتباه گذاشتم