حسینحسین، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

حسین کوچولوی ناز گل گلی

سلوممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

1391/4/13 17:24
نویسنده : مامان سعیده
296 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم بالاخره موفق شدم بیام تو وبت(((((((((((((((((((((::::::::::::::::::::

خیلی خوشحالمممممممممممممممممممممممممممالان مشغولی با اون کامی بیچاره .پدرشو در اوردی هاااااااااااااااااااااانکن نکن نکن

بریم عکس بازییییییییی که دلم تنگ واست موچ موچچچچچچچچچ

بیا پایین رو مبل اخه...

دست به کمر مشغول نقشه کشیدنی شوم مامان

فداتتتتتتتتتتت

مامان نگام نکن بذار برمممممممممم

دارم میرمااااااااااااااا

قربونت

کوچولوی مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فاطمه مامان امیرعلی
18 تیر 91 14:36
سلام.ماشاالله چه پسر آقایی داری. اسپند یادتون نره هیچوقت. من لینکتون میکنم.شما هم دوست داشتی لینکمون کن تا به هم سر بزنیم. راستی شما تهرانید؟
mot mot
15 مرداد 91 7:31
سلام ننه جونمم کجایی کم پیداییییییییییی دلم برات تنگ شده
❤مامان آزی❤
25 مرداد 91 21:51
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
زهرا مامان سها
26 مرداد 91 12:16
مبارک با شه خونه نو انشالله همیشه توش صدای خنده و شادی بیاد
بهاره(مامازی هیلا)
21 شهریور 91 19:02
اییییی جونم عزیزم مبارکتون باشه انشاال... تو خونه جدید با شادی و سلامتی زندگی کنید