حسینحسین، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

حسین کوچولوی ناز گل گلی

پسرم ناز من

1390/9/29 18:35
نویسنده : مامان سعیده
484 بازدید
اشتراک گذاری

حسین جونم سلام مامانی .امروز از صبح خونه مامانی بودیم اولش گفتی نمیام ولی اونجا با بابایی خیلی بازی کردی .نهار خوردیم وخوابیدیم بعدش هم پیش به سوی خانهکلافهتو راه همه چیز میخواستی ولی گفتم نه باید شام بخوری الانم ماکارونی درست کردم منتظر بابا سعیدم البته اگه زود بیاد هومممممممممم

راستی مامانی از تهران واست یه لباس خوشگل خریده بگو دستش طلا الهی زنده باشه

عزیزم من عشق عکسم بریم عکس جدید از خرابکاریات

ول کن اون چرخو لهش کردی

در عجبم چیز سالم دستت دیدم

هر چی دستت میاد میزاری تو میز عسلی

کجاش خنده دار نمکی

خیلی بی جنبه ای خراب شد اه

چییییییییییییییییییی

نرو تو سبد له شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پریاگلی
29 آذر 90 22:13
یلداتون مبارک کد ما 162 ستاد انتخاباتی پریا گلی
بهناز مامان نازنین
7 دی 90 1:20
من عاشششششششق ژستهای مردونه این جوجه ام الهیییییییی